Direcció de projecte: FGC, Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya


Altres participants:

  • BMT Group Ltd (UK)
  • University of Greenwich (UK)
  • Piraeus Port Authority (Grècia)
  • University of Birmingham (UK)
  • GEOMOBILE (Alemanya)
  • SEM (Barcelona)
  • Police and Crime Commissioner for West Yorkshire (UK)
  • Sheffield Hallam University (UK)
  • ISRATEAM (Israel)
  • SERCO (Bélgica)
  • Integration Power (Grècia)
  • Ministry of Citizens Protection (Grècia)
  • Universidad Politécnica de Madrid (Espanya)


Període: gener de 2015 – desembre de 2017


Descripció

Desenvolupament d'entorns virtuals de formació (Virtual Training Environment, VTE) i Serious Games (SG) com a eines per preparar els cossos i les forces de seguretat.

Automated Serious Game Scenario Generator for Mixed Reality Training. Desenvolupament d’entorns virtuals de formació (Virtual Training Environment, VTE) i Serious Games (SG) com a eines per preparar els cossos i les forces de seguretat, així com altres agents implicats en els esdeveniments excepcionals, per als quals és difícil efectuar formació/entrenament en situacions reals, més enllà de l’anàlisi posterior de l’actuació. Consta de 3 nivells de desenvolupament, que van des de la formació local en un ordinador personal fins a la realitat virtual immersiva, amb mobilitat i retroalimentació tàctil, en la qual l’alumnat pot interactuar amb agents virtuals i reals que s'uneixen a la sessió d'entrenament de forma remota.

A aquest projecte, FGC hi contribueix amb l’aportació d’experiència en gestió d’edificis públics i incidents, treballant com a usuari final.

Objectius

La plataforma serà altament flexible en presentar una gamma de Realitat Virtual i augmentada en ambients de realitat (des de dispositius mòbils a un entorn augmentat a gran escala de la vida real), de manera que les forces de seguretat poden entrenar segons la seva pròpia conveniència, així com participar en sessions de formació a gran escala ben organitzat. El lliurament tindrà eines d’aprenentatge de diferents experiències basades en:

  • El tipus d'entorn on el contingut és accessible
  • Les capacitats dels dispositius propis
  • El tipus de formació lliurada
  • El nombre de persones que participen en la sessió d'entrenament
  • Els objectius d'aprenentatge de la sessió especial


D'altra banda, en AUGMED s'inclouran modes que possibilitaran als primers involucrats participar activament en les sessions de formació utilitzant entorns de realitat virtual amb diferents nivells d'immersió i compromís. Aquests modes s’adaptaran per a la formació basada tant en equip com individual i cooperativa, independentment de la ubicació física de l’alumnat.

Imatges

FGC_AUGMED


FGC_AUGMED_2016


Back to Top

Informació del document

Publicat a 01/01/15
Acceptat a 01/01/15
Presentat el 01/01/15

Volum Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, 2015
llicència: CC BY-NC-SA license

Descarrega el document

Per descarregar-te el document original, prem el botó:

Tradueix el document

Si desitges traduïr el text a un altre idioma, selecciona'l aquí:

Categories

Eixos instrumentals

Transferència

Mecanismes de transferència del coneixement de la recerca i la innovació

Noves tecnologies i nous serveis de suport

Comunicació amb l'usuari

Localització

Puntuació document

0

Visites 62
Recomanacions 0